Sidekicken är här, igen...

Hej det är Lisa här!
 
Jag har tänkt på en sak... Alla tycker olika när det gäller utrustning. Alltså vissa har svart läder, vissa brunt, vissa har mest marinblå och de finns tillochmed röda saker numera! 
 
Jag själv brukar blanda med svart och marinblå, men de är bara för att jag älskar marinblå men tycker lätt de blir för mycket.. Så jag blandar litegrann! 
 
Mina kompisar är mer för brunt läder, men jag ser nästan aldrig en ridskoleryttare med bruna ridskor tillexempel. Jag tycker de är jättefint! Men de är sällan man ser det faktiskt. 
 
Vad använder ni för färger inom ridningen? Behöver inte endast vara ridskor, hjälmar osv. utan även ridbyxor osv. Vad tycker ni är fint och finns det färger som absolut inte ska matchas? 
Är jättenyfiken på era åsikter! :) 
 

Här är två bilder när jag rider Rusalka och Malwin, båda i mina svarta tretornstövlar och marinblå Victoryhjälm 😍
 

Tretorn ges ut i grymt mycket fler än dessa 3 färger, ni kan nog gissa vilka 2 jag gillar bäst hursomhelst 😉


Kram, L från S&L 💗
#1 - - stina:

Jag brukar blanda väldigt mycket på ridbyxor. Allt från blå, röd, grå, brun, svart. Samma sak med tröjor och toppar.
Jag är mest för brun utrusting på hästen tillsammans med marinblått på mig själv. Marinblå är det nya svarta ;)

Svar: Va snyggt! Tycker jättemycket om kombon mellan brun och marin :)
Kram /L💗
shardenborg.blogg.se

#2 - - Fanny:

Jag använder mest svart och marinblå när jag är i stallet.
Nu har jag bara brun/svarta hästar och till dom använder jag rött och blå men ja självklart finns det saker som inte kan gå ihop men man kan ju alltid testa ;) Själv är jag ett fan av att testa nya färger! Men marinblå,brun och svart är helt mina favoriter :)