Blir bara bättre och bättre

Blir mer och mer förälskad och finner knappt ord på mina känslor. Livet är fantastiskt på alla sätt. Önskar att alla fick uppleva den känslan. Som de flesta vet så är hästar och grällsta mitt allt och mitt liv. 

Tankarna är många och fyllda av idéer och glädje. 


Underbara grällsta 


Dom bästa hästarna 


Dom underbaraste eleverna 


Världens bästa bästa ledare 


Alltid glädje här på grällsta 


Som en stor familj vid varje lägers slut. Skratt och tårar. Familjer som fotar. Vi ses nästa år igen ....

Imorgon kommer jag och min sidekick Liza skriva nya inspirerande inlägg. Liza,  om känslan att åka på ridläger och jag om min nya idé. 

Vi ses! Kram Susan 



Lämna kommentar publicerat i Grällsta Ridcenter
Taggar: GRC, GrällstaRidcenter, Sverige, glädje, hästar, ponny, ridhus, ridläger, sala, sommar, stall, susanhardenborg