Ridlägerveckan slut

Igår tog mitt läger slut. 
Jag hade Mysza på lägret, en jättesöt och snäll ponny som jag verkligen tyckte om. 
Hon va supersöt i röd som ni ser! Glitter och bling va våran grej 😉

Men innan jag provade Mysza provade jag Aramis! Han va dock inte "den rätta" 😂 
Aramis ur en annan vinkel 🐴

Lägret har hursomhelst varit de bästa någonsin så jag taggar bara till nästa! Tänkte skriva ett inlägg varje dag i en vecka, lixom veckan i repris dag för dag! 
Hoppas de blir uppskattat. Startar imorgon! 👏🏼 
/Sidekicken 😄

Några bilden från veckan... 
Mysza och jag


Tuva och Tramp

Unns underbaraste underbarn! Jag o Mysza, Therese o Beny, Sunniva o Aramis, Emilia o Edd, Tuva o Tramp även Otilia o Rocky. 

Våra collage

Ja o Mysza diggar turkost 

Såklart matchar vi benskydden med turkos tröja!
#1 - - Josefin Nilsson:

Så fina bilder! :)