Full rulle

Hej på er, jag har inte glömt er. Bloggen har blivit stor och många undrar varför jag dröjer med inlägg. För att säga sanningen så händer det Så mycket hela tiden varje dag. Mer på en dag än kanske för en annan människa på ett halvår. Men jag gillar det. Jag har så mycket att blogga om så vet knappt var jag skall börja. Jag tar säkert 100 kort per dag. Och vill ju att det skall vara så bra.. Men struntar nu i perfektion och bara bloggar på, för så är ju livet. 
Här kommer ialla fall en liten bild resumé från sista dagarna. Kommer inte  bara skriva om vad som hänt dagligen i fortsättningen utan kommer gå tillbaka lite i tid för att ge inblick på vad som hänt också. 

Så här glada var Sebbe och kusinerna i jordgubbslandet på morgonen idag. Härlig syn. 

För att sedan följa Sebbe på löpträning. 3:e veckan, bra kämpat, tagga fotboll. 
Jag på cykel, skäms! 

Vi startade våra konfirmations ridläger -83. Här med präst Sture Holmberg. 

Så står han här idag igen och hälsar våra nya konfirmations elever välkomna. 
Härligt! 

Medans nya eleven Leia i allmänt läger gosar med en av valparna. Så söta! 

Glada och förväntans fulla elever som anlänt. Allmänt läger. Roligt kommer dom ha. 

Hoppisarna chillar på verandan. 

Busar och fnissar. 

Sebbe fick för sig att köra armbrytning med kiosk tjejerna. 

För att sedan ta sig ett dopp i poolen med polarn August. Vänner i vått och torrt. 

Glada tjejerna Sofie och Olivia efter veckan som varit. Diplom och prisutdelning. Avslutningar är aldrig kul när man måste skiljas åt. Men vi ses nästa år igen. 

Familjelägret slutade igår. Dom var fantastiskt duktiga, vilka kämpar. 
Här är jag med en hamburgare i näven med kämparna Jennie, Maria och Maria. 

Kramkalas för hoppisarna. Jätte duktiga. 

Mycket skratt och flams under avslutningen. Så som det skall vara. 

Glada hoppisar efter avslutad uppvisning. Här Ella och Lovisa på sina privata hästar. 

Emelia och Paulina på Musse och Rocky. 

Yona och Julia på Haizena och Polon. 

Sköna gröna grällsta säger godnatt! 

Ja, det var bara en bråkdel men lovar att en massa mer kommer. 

Jätte kramar Su / Hjärta 💗 
En kommentar publicerat i Grällsta Ridcenter, Vardag;
Taggar: GrällstaRidcenter, bedandbreakfast, familjeläger, hoppning, hästar, kiosk, konfirmationsridläger, ponny, pool, ridläger, susanhardenborg
#1 - - Susanne:

Härligt att se foton å läsa lite😊 Hoppas på en hel del från konf.lägret 😉 Ta väl hand om vår tjej💖