Årets Grällsta-video (+bilder)

Hej!
Liza här igen. Nu är det så att jag gjort en video om veckan med alla filmer och bilder så här är den!
 
Tandborst-grejjen var ett skämt mellan oss i gruppen haha, gjorde hela våran vecka. Men kolla gärna på videon iallafall! :)
 
Kram /Sidekick Liza
Nedan kommer några bilder från veckan också
Jag och Aramis på provridningen!
 
Jag och Mysza under veckans första hoppass
 
Susans son Sebastian
 
Fina Socker i hagen
 
Två favoriter i samma bild, både min lägerponny Mysza och Tuva som jag lärde känna!
 
Jag pch Mysza matchar turkost och kamoflauge-grön, schabrak i samma färg som byxorna och benskydd med tröjan! :)
 
Min stugkompis Sunniva under gymkhanan
 
Första kvällen kollade vi på hästar i hagen med Sara och Felicia, en bild från de
 
Mer bilder kommer när jag skriver varje dags händelser lixom, så de kommer mer då! :)