Kolla vad jag gillar

 
Hej på er,
det kan ju vara roligt för er som följer min blogg att inte bara se mig och mina outfits. Så därför har jag under några dagar delat med mig av vad jag fastnar för. På så sätt delar jag också mina intressen med er och ni lär känna mig bättre. 
 
 
Avslappnad och skön stil. Collegetröja, kjol, birkenstock och ett extra plus för clutchen. 
 
 
Acne Studios Beta Printed Cotton-Blend Jersey Sweatshirt. 
 
 
 
 
Sött och snyggt på samma gång. Gillar!
 
 
 
Samma sak gäller här sött, snyggt och klassiskt. 
 
Pedro Garcia Parson Sneakers. Gillar! 
 
 
 
Free People Slouchy Demin Trucker Jacket in Alabama Wash.
Oversized outerwear is a key trend this season, which is why this jacke´t a winner. 
 
 
 
 
 
Marni Felt Slide Sandals. Gillar!
 
 
 
 
 
 
 
Skön vardagsstil. Gillar!
 
 
 
 
 
Schoot NYC Leopard Print Bomber jacket. 
 
 
Chloé Drew Leather Shoulder Bag. Gillar!
 
 
 
Vi ses snart igen och ha nu en mysig fortsatt onsdag. Kram Susan Hjärta <3
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Inspiration Fashion & Style By Me
Taggar: "acne", "filtsandaler", "marni", "jacket", "bomberjacket", "leopardprint", "chloe" ,"Fashionblogg", "stiblogg", "fashion", "mode", "style", "chic", "blogg", "styleoutfits", "susanhardenborg", "birkenstock", "clutch"