Bildbomb

 
 
Detta gillar jag skarpt. Kommer att lägga ut bilder under denna vecka på stilar, plagg, skor och väskor mm. Hoppas det inspirerar och att ni samtidigt lär känna mig och min stil. 
 
 
 
Älskar denna avslappnade stil. Stort plus för hatten.
 
 
Topshop Tall Long Sleeve Ribbed Crop Top. En av mina favoriter.
 
 
 
 
 
Skinnbyxan min absoluta favorit. Rätt längd, form Ja allt. Vill beställa ett par skräddarsydda till mig själv. 
Älskar verkligen hela outfiten här. 
 
 
 
 
Versace Knee High Stiletto Boots. Så snygga och kaxiga. Gillar!
 
 
 
 
 
Avslappnat men ändå klassiskt snygg i city. Cool stil.
 
 
Bella Freud Menace Striped Knitted Sweater. 
 
 
 
 
 
Är kär i dessa stilar, bara älskar allt med dessa outfits, hår och make. Enkelheten talar för sig själv. 
Gillar mycket!
 
Burberry Medium Shearling and Leather Tote. Gillar! 
 
 
 
Hej då! Önskar er alla en fortsatt härlig måndag. Hoppas vi ses här igen. Kram Susan Hjärta <3