Glad och stark

 
Oops! 
I did it Again, tok körde på gymmet idag. Kommer att få sota för det imorgon. Men nu är nu och jag känner mig stark och glad. Imorgon är en annan dag. Blir nog konditions träning och låter musklerna vila. 
 
 
Här är jag i skönaste slappar kläderna, i like. Jacka Jofama by Marie Sernholt en favorit. Gillar lite tunnare college tröjor väldigt mycket, speciellt om dom har några roliga detaljer som denna med Glitter pärlor/stavar. Jeansen är ett måste förutom att dom har fått en konkurrent av trot eller ej college byxan, bara älskar mjukisarna just nu.
 
 
 
 
Glad, lycklig och stark. Det är jag det. Men starkare skall jag bli, i think summer 2015. 
 
 
 
 
 
Sakta men säkert når jag mina mål. 
 
 
Hej på er, önskar alla en fortsatt mysig onsdag med allt vad det innebär. Tjingeling Kram Susan <3