Hej på er alla!

 
Hej,
det var super länge sedan jag bloggade. Jag tappade skrivlusten helt enkelt men nu har den kommit tillbaka vilket jag tycker är jätte kul. 
MItt liv har rullat på i en oändlig fart med allt vad det innebär. Stan vs Landet har cirkulerat runt i huvudet men har nu landat och ser helt enkelt det possitiva med att ha en fot i två världar. Lyckligt lottade mig! 
 
 
Så här är jag åter igen glad och förväntansfull. Kommer skriva om allt möjligt men min inriktning kommer att vara i kategorin Inspiration Fashion & Style By Me. 
 
Sommaren närmar sig med stormsteg och jag längtar verkligen efter att träffa alla nya och gamla elever på sköna gröna Grällsta. 
 
 
 
Grällsta hästar myser. 
 
 
 
Våra fina ridmarker lockar alla. 
 
 
Kram på er och vi ses självklart här på min "nya" blogg. 
Tjingeling  Su <3 
 
 
 
 
 
#1 - - Nathalie Damberg:

Hej Su,
Visste inte att du bloggade... Kul att få ta del av dina solskenshistorier, härliga bilder och fashion guides!
Jackan från Balmain och byxorna från Benetton är ju bara to die for!

Kram
Nat

#2 - - Erica:

Åh underbart! Fick världens sommarlängtan nu och skulle vilja ut o rida med dig nu nu nuuu :) Saknar din energi! Stor kram