Svart och Grått

 
Just nu. Det har väl inte undgått någon att våren är försenad här i Sverige. Jag känner att jag gör helt rätt i att fortsätta välja lite mörkare nyanser. Ton i ton gör att jag känner att jag har en full pott på trend skalan. Jag väljer en jacka i kulören svart Stile Benetton, bara älskar detaljerna. Jeansen från True Religion bara älskar jag, även där gör de små detaljerna sig påminda. Skorna är från Tod´s , klassiskt snygga och även där gillar jag detaljerna, det där lilla extra. Säker elegans är självklart en väska från Michael Kors, här är en av mina favoriter. Lite "bag / pås känsla och man får i mycket, jag lovar. Väskan utan botten. Som pricken över i ett par klassiskt enkla örhängen från Swarovski, funkar alltid. 
Jag har en osviklig förmåga att sätta trender och inspirera. Spana in mig mera! Su <3