Jo, det är faktiskt vår!

 
Idag lyser solen med sin frånvaro här ute på landet, väldigt speciellt väder måste jag säga. Men hitintills har min dag varit underbar ändå på alla sätt och vis. Full rulle sen tidig morgon, nu är det dags för en avstickare in till city där jag skall möta upp lite personer och presentera nya kommande id´der och event. Det skall bli så kul då dom verkar vara lika laddade som jag själv är.
Jag byter kläder och accessoarer efter tillfälle och min outfit jag valt för dagen är härlig, avslappnad och skön. Passande för såväl vädret samt mötet, hoppas min enkla vardagsstil inspirerar. 
 
Tröja varm favorit Boss Hugo Boss, byxa Benetton bara älskar mönster kombinationen och passformen är helt underbar, sneakers Benetton där man når höjder med hjälp av inbyggda kilklackar. Väskan Tod´s är som pricken över i och jag har valt en riktig färgklick. Greppa den, häng den, bär den - väskan är detaljen som lyfter hela looken.
Vad mer kan jag säga förutom att jag är väldigt lycklig just nu. Jo, att jag önskar er alla en underbar fortsättning på denna härliga måndag, vi ses snart igen. 
 
Love SU / HJÄRTA!