Härlig vårdag på Grällsta

 
Klippta hästar med sina mys-pys täcken, går ute och myser i sin hage.
 
 
Passar på att kratta planen lite medan hästarna värmer upp i skittmaskinen.
 
 
Ledare och praktikanter i ridhuset, så duktiga.
 
 
Marika (sommarledare) och jag tränar lite häst. 
 
 
Mina underbara älskade russlar väntar på mig vid ridhusdörren medan jag rider.
 
 
Tack för världens bästa pass, världens bästa sto. Lite kittlig är hon men jag gillar det och kan hantera det. 
 
 
Nöjd hon är, jag gillar. 
 
 
Avslappnad och klar, nu är jag trött i kroppen. Har vart i sadeln för timmar, många hästar har tränats. 
 
Puttsning av de sist tränade hästarnas seldon. För imorgon väntar en ny träningsdag. 
 
 
Hej hopp, vilken härlig dag jag har haft det. På mitt kära Grällsta har jag tränat hästar och elever dagen lång. Har så mycket roliga ideér och tankar som jag kommer dela med mig av inom kort. Just nu bara kör jag på, lev livet.
 
Vi ses snart igen, SU / HJÄRTA!