Garanterat rockig kväll

 
 
Vilken dag! Möten efter möten. Snabba puckar. Sneglar på klockan men inser att allt är otroligt kul. I mitt liv så har jag nästan för mycket saker som jämnt är kul. Förut trodde jag att det hade med min inställning att göra men ju mer jag tänker efter inser jag vilket drömjobb jag har. Jag älskar min vardag, min helg och mitt liv. 
 
Jag har spenderat lite tid i min "garderob" som även är min hobby och kommit fram till ett val av kvällens outfit med tjejerna. Lite rockig och smart för fartfylld natt på klubbarna. 
Tröja Ed Hardy By Christian Audigier, Byxa Stile Benetton, Skor Fanatic Have2have, Jacka H&M, Väska Ordning&Reda. 
Jag hoppas min kväll blir lång och rolig. Jag är den som föredrar full fart på all ledig tid. 
Kram SU / HJÄRTA 
#1 - - Lisa Elisabeth Åkesson:

Kul vi har väldigt mycket lika kläder, ha en kul rock kväll..kram Lisa.<3

#2 - - Tant Skarp:

Sådana skor hade Tant Skarp också. I sin ungdom :-D

Jackan är verkligen supersnygg.
Hoppas kvällen blir rockig!

#3 - - Ulrika Björklund :

Läckert! Tycker om det rockiga... :-D