Love Barcelona

 
Tusan, jag har glömt att blogga om mitt äskade Barcelona. Så här kommer ett smakprov innan helgens bloggande, kram Susan <3
 
 
 
 
Beachen Barcelona i mina Tom Ford glasögon, topp Gina Tricot, kofta H&M och min lovely Balenciaga Bag.
 
 
 
 
Bara älskar det här "läppstiftet" från &otherstories. Lite lagom rött. Gillar!
 
 
Här nära Las Ramblas, lite shopping på G. Byxor Zara, Skor Tommy Hilfiger, jacka Privat gamal, tröja Zara och min Balenciaga Bag. 
 
 
Lite shopping på G. 
 
 
 
Svarta från Zara, lite vaxad yta. Se på bilderna ovan. Ser bättre ut på såklart. Gillar! 
 
 
Blev några fler par, dom är ju så fina på. Gillar!
 
 
 
 
Vita favoriter. Vaxad-blank yta på tyget. Tajta. Gillar!
 
 
 
 
På väg till en av de bästa = Restaurante Boca Grande. LOVE!  Stjärnsmäll ....
 
 
 
Restaurante Boca Grande. LOVE! 
 
 
Bästa pilgrimsmusslorna jag smakat någonsin. Helt sjukt gott. 
 
 
Nej, nu skall jag vidare på lite annat ikväll. Vi ses imorgon. Ha en super mysig kväll. 
Kram Susan <3
Lämna kommentar publicerat i Inspiration Fashion & Style By Me, Vardag;
Taggar: "barcelona", "zara" , "balenciaga", "leather", "tommyhilfiger","ginatricot", "tomford", "&otherstories", "h&m", "secondhand","vintage", "restaurant", "bocagrande", "pilgrimsmussla", "taxi", "susanhardenborg", "beach", "lasramblas"